بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران کدام است؟

بهترین موسسه کنکور تجربی
فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک سربرگ اضافه کنید

    لیست بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران

    1.آموزشگاه کنکور تجربی کیسان

    آدرس: تهران، خیابان میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی، پلاک یک، طبقه اول

    شماره تماس: ۰۲۱۲۲۹۰۵۲۸۷

    اینستاگرام: keysaanofficial

    یکی از بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران آموزشگاه کیسان است که از کادر اساتید فوق حرفه‌ای آموزشی بهره می‌برد. آموزش دروس در این مجموعه طبق متد‌های روز دنیا انجام می‌شود و امکان ثبت نام برای گروه‌های سنی مختلف در این آموزشگاه وجود دارد.

    مهم‌ترین مزیت این مجموعه وجود ۶ دپارتمان آموزشی کنکور، تقویتی، زبان خارجه، کامپیوتر، مشاوره و مهارت‌های فردی است که در این بین دوره‌های آموزشی کنکور، تقویتی و دپارتمان آموزشی مهارت‌های فردی از اهمیت و محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

    موسسه آموزشی و فرهنگی کیسان

    از دیگر ویژگی‌های مهم این آموزشگاه می‌توان به اپلیکیشن منحصربفرد برای دانش‌آموزان و استفاده از مفاد آموزشی ویژه، وجود کد کاربری برای دانش‌آموزان و اساتید در زمان استفاده از سایت، وجود بیست دوره آموزشی گروهی و نیمه گروهی در این مجموعه و امکان ارائه تدریس دروس به صورت خصوصی اشاره کرد.

    پیش از معرفی یکی دیگر از بهترین آموزشگاه کنکور رشته تجربی از شما دعوت می کنیم به بهترین دبیر زیست کنکور هم سر بزنید.

    2.آموزشگاه کنکور تجربی فرهنگ

    آدرس: تهران، فرمانیه، خیابان اندرزگو، خیابان علوی، جنب کوچه بن بست دوم، پلاک یک

    شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۶۹۷۸۱

    اینستاگرام: academyfarhang 

    از دیگر آموزشگاه‌های معروف و معتبر در تهران آموزشگاه فرهنگ است که از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌ها در تهران به شمار می‌رود. این مجموعه از بهترین اساتید آموزشی استفاده می‌کند و برتری این آموزشگاه در جنبه‌های مختلف، از رتبه‌های پرشمار دو رقمی در این آموزشگاه مشخص است.

    تجهیزات آموزشی به روز و مناسب همراه با فضای کافی این آکادمی را تبدیل به یک پانسیون مطالعاتی درجه یک در کل کشور کرده است. خدمات این آموزشگاه کنکور علاوه بر آموزش، شامل ارائه مشاوره به والدین، دانش‌آموزان و بهبود روحیه آنان در زمینه‌های مختلف آموزشی است.

    آموزشگاه کنکور فرهنگ

    3.آموزشگاه کنکور تجربی خواجه نصیر

    آدرس: تهران، صادقیه، خیابان آیت اله کاشانی، بین خیابان اباذر و مهران، پلاک ۶۹، طبقه سوم

    شماره تماس: ۰۲۱۴۸۰۹۸

    اینستاگرام: khajenasir_ins

    از بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران، موسسه خواجه نصیر است که از برترین و بزرگترین آموزشگاه‌های علمی در کشور محسوب می‌شود. این مجموعه در زمینه‌های مختلف آموزشی و کمک آموزشی فعالیت داشته و ۲۲ سالن مجزا در حیطه خدمات آموزشی در این مجموعه فعالیت دارند. خدمات درجه یک و به روز در این آموزشگاه همراه با همکاری دبیران باتجربه و به روز تکمیل می‌شود.

    آموزشگاه کنکور خواجه نصیر

    مهم‌ترین ویژگی این آموزشگاه رتبه‌بندی و سطح تجربه دبیران و مشاوران این مجموعه است که توانسته‌اند نیاز‌های دانش‌آموزان را به طور کامل برطرف کنند. از جمله خدمات آموزشی این مرکز شامل کلاس‌های آمادگی کنکور، کلاس تدریس به صورت عمومی و خصوصی، تدریس آنلاین، ارائه مشاوره‌های تحصیلی برای برنامه‌ریزی مناسب درسی، برگزاری کلاس‌های آمادگی برای آزمون‌های تیزهوشان است که برای کلیه دانش‌آموزان در تمامی مقاطع برگزار می‌شود.

    4.آموزشگاه کنکور کارنامه خرد

    آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان صبور، پلاک ۲۶

    شماره تماس: ۰۲۱۲۶۴۰۱۰۶۲

    اینستاگرام: karnamehkherad

    موسسه کارنامه خرد

    مجموعه آموزشی کارنامه خرد در تهران از دیگر مراکز آموزشی کنکور است که از تاریخ ۱۳۸۹ تاکنون به ارائه خدمات آموزشی و تدریس خصوصی و گروهی پرداخته است. این آموزشگاه با استفاده از دبیران برند ایران تلاش داشته تا خدمات متفاوتی را به دانش‌آموزان ارائه کند.

    کلیه خدمات آموزشی در این مرکز به صورت حضوری و آنلاین بوده و توسط دبیران مرجع و مشهور ایران انجام می‌شود. مهم‌ترین تفاوت این مرکز با دیگر مراکز آموزشی، استفاده از اساتید نامی است که توانسته این مجموعه را در فهرست بهترین آموزشگاه‌ها قرار دهد.

    از دیگر ویژگی مهم این مرکز به عنوان بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران هزینه‌های آموزشی است که با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده و رزومه دبیران بسیار اقتصادی و به‌صرفه دریافت می‌شود. ممکن است استفاده از افراد دارای تجربه کم و با قیمت ارزان در آموزشگاه‌ها وسوسه‌انگیز باشد، اما انتخاب آموزشگاه کارنامه خرد یک انتخاب منطقی و کاملاً به صرفه خواهد بود.

    پیش از معرفی یکی دیگر از بهترین آموزشگاه کنکور تجربی تهران از شما دعوت می کنیم به بهترین دبیر فیزیک کنکور هم سر بزنید.

    5.آموزشگاه کنکور ندای دانش

    آدرس: تهران، نارمک، ضلع شرقی میدان هفت حوض، کوچه فاطمه زهرا، پلاک ۱۱

    شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۵۱۳۵۲

    اینستاگرام: nedayedanesh_academy

    این مجموعه زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و با مجوز رسمی از این مرکز کار خود را آغاز کرد. آموزشگاه ندای دانش با داشتن بهترین دپارتمان آموزشی و کنکور، از بهترین آموزشگاه‌های کنکور در شرق تهران محسوب می‌شود.

    از مهم‌ترین خدمات این آموزشگاه می‌توان به دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان دوازدهم، برگزاری کلاس‌های کنکور برای رشته هنر، کلاس‌های تقویتی نیمه خصوصی و تقویتی برای کلیه دروس از ابتدایی تا متوسطه و ارائه خدمات مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلی برای انتخاب رشته و کنکور اشاره کرد.

    آموزشگاه ندای دانش

    طرح مدرسه این آموزشگاه ویژه مقطع یازدهم کلیه دروس سال یازدهم و دوازدهم را به صورت تشریحی و تستی آموزش می‌دهد. به طوری که دیگر نیاز به حضور در کلاس‌های درسی در مدرسه نخواهد بود. دیگر خدمات این مجموعه شامل رفع اشکال، مشاوره‌های تخصصی، نظارت روی مطالعه دانش‌آموزان با کمک ناظران مطالعاتی، مجهز به تختخواب برای استراحت و پارت‌بندی مطالعاتی است.

    6.آموزشگاه کنکور تجربی ونوس

    آدرس: تهران، میدان انقلاب، به سمت خیابان آزادی، خیابان دکتر قریب، کوچه سوسن، پلاک ۴، واحد ۱۰۵

    شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۰۵۰۷

    اینستاگرام: venuskonkur

    آموزشگاه ونوس از سال ۱۳۹۰ کار خود را در زمینه آموزش و ارائه کلاس‌های کنکور آغاز کرد. این مجموعه با درک نیاز‌های دانش‌آموزان تلاش دارد تا خدمات آموزشی مفید و منحصر بفردی را ارائه کند. همچنین در این مجموعه به عنوان بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران از بهترین و برترین اساتید استفاده می‌شود.

    مفاد آموزشی در این مجموعه شامل پکیج‌های ویژه است و برنامه‌های آموزشی این مجموعه از دو سال پیش تاکنون در تلویزیون نیز پخش می‌شود. آموزشگاه ونوس با استفاده از تکنولوژی آموزش شفاهی توانسته دروس مقطع دبیرستان را همراه با روش‌های تشریحی، تستی، نکات کلیدی و جمع‌بندی طراحی و آموزش دهد. دانش‌آموزان نیز با استفاده از این مطالب بهتر و سریع‌تر مطالب درسی را فرا می‌گیرند. کلاس‌های آموزشی کلیه دروس مقطع متوسطه در این مجموعه برگزار می‌شود.

    7.آموزشگاه کنکور هدف تهران

    آدرس: تهران، میدان ونک، نرسیده به اتوبان کردستان، ساختمان آینه ونک، طبقه یک، واحد ۱۰۴

    شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۷۹۹۶۲

    اینستاگرام: hadaf_ins

    آموزشگاه هدف یکی از بهترین آموزشگاه‌های تهران در زمینه خدمات آموزشی است که اقدام به برگزاری آزمون‌های شبیه ساز کنکور با بالاترین کیفیت می‌کند. این آموزشگاه می‌تواند یکی از انتخاب‌های دانش‌آموزان هدفمند و با انگیزه باشد.

    از جمله خدمات آموزشی ارائه شده در این مجموعه می‌توان به دوره‌های مرور و تست به همراه بررسی نکته، استفاده از پانسیون مطالعاتی، برگزاری کلاس‌های عمومی و خصوصی، فعالیت تخصصی در طی سه دهه و افزایش مهارت تست زنی از طریق کلاس‌های تخصصی اشاره کرد. همچنین این مرکز برای تمامی رشته‌ها پکیج‌های آموزشی ویژه تهیه کرده و ارائه می‌کند.

    8.آموزشگاه علمی کنکور آسان است

    آدرس: تهران، خیابان ملک الشعرای بهار

    شماره تماس: ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰

    اینستاگرام: konkursara_official

    این آموزشگاه در فهرست بهترین آموزشگاه‌های کنکور در تهران قرار داشته و از سال ۷۳ تاکنون با آموزش‌های مختلف خود موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده است. حضور در این مرکز می‌تواند تضمین پیشرفت و دستیابی به موفقیت باشد. خدمات متنوع آموزشی همراه با دبیران برجسته از ویژگی‌های این مرکز به عنوان بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران محسوب می‌شود.

    از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به پکیج‌های آموزشی، ارائه دوره‌های تکنیک تست زنی، معلم خصوصی پایه‌های مختلف و به کارگیری منابع معتبر در کنار اساتید باتجربه و مجرب اشاره کرد.

    9.آموزشگاه کنکور تجربی پرستو

    آدرس: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به ابتدای میرداماد، ضلع جنوبی، پلاک دو، واحد ۱۲

    شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۵۷۶۰۸

    اینستاگرام: parasto_e_bartar

    آموزشگاه کنکور پرستو، بهترین آموزشگاه کنکور تهران است که برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. دوره‌های تخصصی و تقویتی در این مجموعه با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود. مشاوران و کارشناسان این مجموعه می‌توانند به دانش‌آموزان در آمادگی برای کنکور به صورت کامل کمک کنند.

    از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه کنکور، پکیج‌های آموزشی برای تمام سنین از جمله پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، استفاده از اساتید آموزشی مجرب و برتر و… اشاره کرد. مهم‌ترین ویژگی این آموزشگاه اعتبار علمی آن است که باعث شده تا در بین دانش‌آموزان و والدین محبوب شود.

    10.مؤسسه آموزش کنکور کلاسینوپ

    آدرس: تهران، بزرگراه جلال آل احمد، بین پاتریس لومومبا و شهر آرا، پلاک ۳۶، طبقه ۳

    شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۸۰۲۰

    اینستاگرام: classino__com

    از دیگر آموزشگاه‌های کنکور در تهران مجموعه کلاسینو است که در فهرست آموزشگاه‌های آنلاین قرار داشته و امکان حضور در کلاس‌های آموزشی به صورت آنلاین را برای کلیه دانش‌آموزان در سراسر کشور فراهم کرده است. این مجموعه کلیه دوره‌های آموزشی و تقویتی را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

    دروس مختلف در این مجموعه با استفاده از اساتید برجسته آموزش داده می‌شود. دوره‌های نکته و تست و دوره‌های مرور درس از جمله دوره‌های موفق در این مجموعه به شمار می‌رود. کلیه دانش‌آموزان این مجموعه دارای پنل کاربری بوده و امکان شرکت در آزمون‌ها به صورت آنلاین را در بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران خواهند داشت.

    سوالات متداول

    1.بهترین آموزشگاه کنکور تجربی چه ویژگی‌هایی دارد؟

    در این مراکز از بهترین اساتید آموزشی همراه با برنامه‌ریزی درسی برای برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویتی استفاده شده است.

    2.هزینه کلاس‌های آموزشی در آموزشگاه‌های کنکور چگونه است؟

    هزینه این کلاس‌ها با توجه به نوع کلاس، خصوصی و یا نیمه خصوصی بودن آن و همچنین با توجه به نوع آموزشگاه متفاوت است.

    3.چگونه می‌توان بهترین آموزشگاه کنکور تجربی را انتخاب کرد؟

    بهتر است برای انتخاب بهترین آموزشگاه علاوه بر مفاد آموزشی، به تجهیزات و متد استفاده شده برای تدریس و تست زنی توجه شود.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *